Aktuální anketa:



Pracovní příležitosti


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / SOCIÁLNÍ PRACOVNICE OBČANSKÉ PORADNY

9.10.2019 - (AKTUÁLNĚ PROBÍHÁ) CHARITA ZÁBŘEH hledá spolupracovníka/spolupracovnici na pozici sociální pracovnice / pracovník pro službu Občanská poradna (odborné sociální poradenství)
Hledáme člověka který:
  • má rád různorodou práci,
  • je ochoten se neustále odborně vzdělávat a učit se novým věcem,
  • umí pracovat samostatně,
  • má smysl pro zodpovědnost, je empatický a lidský ve vztahu k náročným životním situacím klientů, přistupuje k nim s respektem, ale zároveň si při práci s klienty dovede udržet hranice,
  • je připraven pracovat v souladu s křesťanskými hodnotami a principy
  • má výborné komunikační schopnosti
  • je připraven pracovat dle potřeby i v terénu (nutný ŘP)
  • je časově flexibilní (cca 1x – 2 x týdně odpolední otevírací doba)
  • splňuje kvalifikační předpoklady §110 zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (VOŠ nebo VŠ v daných oborech)
  • je trestně bezúhonný
  • má velmi dobré právní povědomí v oblasti sociálních služeb a dávek, sociálního zabezpečení, rodinného práva a dalších oblastech souvisejících s rozsahem poskytovaného poradenství (případně je připraven se v této oblasti zdokonalit)

Jeho úkolem bude:
  • vést poradenské rozhovory s klienty
  • poskytovat odborné sociální poradenství v oblasti dluhové, sociálně-právní, rodinné, pracovní, výběru a pořízení vhodných kompenzačních pomůcek apod.,
  • zprostředkovávat kontakty na další instituce a odborníky
  • vést potřebnou dokumentaci

Z naší strany nabízíme:
  • pečlivé zaškolení, možnost konzultace složitějších případů s právníkem (pozice je vhodná i pro absolventy)
  • práci na hlavní pracovní poměr, 8-mi hodinový úvazek, nástup od 1. 12. 2019 nebo dle dohody
  • hrubou měsíční mzdu ve výši cca od 26.700 Kč
  • zajímavou práci v příjemném prostředí a v přátelském kolektivu
  • podporu formou externí supervize a kvalitního vzdělávání
  • profesní rozvoj a možnost seberealizace
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na stravování

V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh nebo e-mail personalni@charitazabreh.cz v termínu do 14. 11. 2019.
V motivačním dopise uveďte, proč chcete pracovat na uvedené pracovní pozici, s uvedenou cílovou skupinou a proč právě u nás.

Podrobnější informace o obsazovaném místě podá vedoucí sociálních služeb, Zdenka Hrubá, DiS., tel.: 734 435 080 email: socialni.sluzby@charitazabreh.cz.


ZDRAVOTNÍ SESTRA/ZDRAVOTNÍ BRATR DOMÁCÍ ZDRAVOTNÍ A HOSPICOVÉ PÉČE

4.9.2019 - (AKTUÁLNĚ PROBÍHÁ) CHARITA ZÁBŘEH hledá spolupracovnici/spolupracovníka na pozici zdravotní sestra/zdravotní bratr terénní domácí zdravotní a hospicové péče na hlavní pracovní poměr (včetně možnosti zkráceného úvazku) i na dohodu o provedení práce – pro oblast Zábřežska, Postřelmovska a Mohelnicka.
Obsah práce: Samostatné poskytování domácí zdravotní a hospicové péče přímo v domácnostech pacientů, dle ordinace ošetřujícího lékaře. Zajištění terénní zdravotní a hospicové péče v obcích regionu.
Požadavky:
  • střední zdravotnické vzdělání ukončené maturitou
  • praxe u lůžka ve zdravotnictví
  • nutností je řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení motorového vozidla
  • výhodou je vysokoškolské vzdělání v oboru ošetřovatelství nebo specializační vzdělávání (v interním, chirurgickém oboru, Intenzivní péče, Intenzivní péče v pediatrii, Komunitní ošetřovatelská péče, aj.)
  • znalost práce s počítačem na uživatelské úrovni
  • smysl pro zodpovědnost, pečlivost a práci v kolektivu
  • komunikativnost, pozitivní vztah k lidem
  • ochota dalšího sebevzdělávání
  • trestní bezúhonnost
Nabízíme:
  • pestrou, smysluplnou a zajímavou práci v příjemném a vstřícném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • odborné supervize, podporu týmu, vzdělávání

Předpokládaný nástup v průběhu měsíce listopadu 2019, v případně trvajících závazků i později dle domluvy. Nástupní hrubá mzda v úrovni cca 32.000,- Kč/ na plný úvazek měsíčně.

Zájemci mohou doručit (elektronicky nebo písemnou formou) svůj profesní životopis na adresu zaměstnavatele: Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh, email: info@charitazabreh.cz

Bližší informace o obsazovaném pracovním místě a pracovních podmínkách podá: vrchní sestra Bc. Ludmila Nováková, tel.: 736 509 441, 583 412 587 kl. 43, email: zdravotni.pece@charitazabreh.cz


KOORDINÁTOR/KA PROJEKTŮ FINANCOVANÝCH Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU

4.9.2019 - (JIŽ UKONČENO, OBSAZENO) CHARITA ZÁBŘEH hledá spolupracovnici/spolupracovníka na výpomoc s koordinací realizovaných projektů financovaných z evropských prostředků v oblasti sociálních služb a sociálního začleňování.
Náplň práce:
  • kontrola provádění všech dílčích aktivit projektů organizace realizovaných v rámci ESF v souladu s dohodami o poskytnutí příspěvku a platnými pravidly OPZ
  • úzká spolupráce s manažery a ekonomem projektů při tvorbě monitorovacích zpráv
  • spolupráce s pracovníky jednotlivých projektů
  • vedení potřebných statistik (tj. zejména indikátorů projektů, vydaných osvědčení atd.)
  • příprava podkladů pro zprávy o realizaci
  • komunikace s partnery projektů, spolupracujícími subjekty, lektory atd.
  • příprava podkladů pro pracovníky a lektory projektů
  • administrativní činnosti spojené se zabezpečením projektů
  • organizační zabezpečení aktivit projektů
  • V rámci projektu zaměřeného na podporu pečujících osob:
  • iniciace, koordinace, realizace a kontrola dílčích aktivit projektu
  • kontrola plnění cílů projektu, návrh úprav aktivit projektu za účelem plnění cílů projektu
  • komunikace s pečujícími osobami v rámci aktivit projektu, aktivní účast na aktivitách projektu (Kulaté stoly pro pečující, Informační setkání, Evaluační setkání, workshopy pro pečující…)
  • koordinace aktivního oslovení a vyhledávání pečujících osob
  • úzká spolupráce s koordinátory podpory, jejich podpora (např. vyhledávání informací pro klienty, domlouváním vhodných služeb…)
  • spolupráce na monitoringu a evaluaci projektu, na zpracování evaluační zprávy
  • realizace a vedení porad projektového týmu

Profil vhodného kandidáta/tky:
  • Znalosti oblasti sociálních služeb: minimálně vyšší odborné vzdělání v oboru sociální práce či jiném příbuzném oboru; dlouhodobé zkušenosti v oboru sociální práce, sociální péče nebo speciální pedagogika; znalost problematiky pečujících osob výhodou
  • Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint…)
  • Praxe v řízení motorového vozidla (ŘP sk. B)
  • Organizační a komunikační schopnosti na velmi dobré úrovni
  • Znalosti z oblasti vedení a motivace týmu
  • Zkušenosti s realizací evropských (ESF) nebo grantových projektů, znalost prostředí a práce v portálu IS KP 14+ a pravidel pro Operační program zaměstnanost výhodou

Nabízíme:
  • práci na hlavní pracovní poměr na plný (8 hodinový) pracovní úvazek
  • nástupní hrubá mzda v úrovni cca 27.600 Kč/měsíčně
  • zajímavou a smysluplnou práci v příjemném prostředí a v přátelském kolektivu
  • profesní rozvoj a možnost seberealizace
  • podporu formou supervizí
  • zázemí stabilní organizace
  • získání zkušenosti v koordinaci projektů
  • rozšíření znalostí v oblasti podpory znevýhodněných skupin obyvatel

Předpokládaný nástup v průběhu měsíce září 2019, v případně trvajících závazků i později dle vzájemné domluvy.

Zájemci mohou doručit (elektronicky nebo písemnou formou) svůj profesní životopis a motivační dopis v termínu do 19.9.2019 na adresu zaměstnavatele: Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh, email: info@charitazabreh.cz

Bližší informace o obsazovaném pracovním místě a pracovních podmínkách podá: vedoucí úseku sociálních služeb Zdeňka Hrubá, tel.: 734 435 080, email: socialni.sluzby@charitazabreh.cz


ŘIDIČ(KA) PRO DOPRAVU NÁKLADU, ROZVOZ STRAVY A PŘEPRAVU OSOB pro Zábřeh a Mohelnici

4.9.2019 - (JIŽ UKONČENO) Do dceřinné sociální firmy REPARTO Zábřeh s.r.o. aktuálně hledáme spolupracovnice/spolupracovníky na pozici řidič/řidička pro zajištění dopravy nákladu, rozvozy stravy a přepravu, svozy osob.

Nabízíme:
  • zaměstnání v Zábřehu a v Mohelnici,
  • s nástupem od října 2019 nebo později dle dohody,
  • na zkrácený 4-6 hodinový pracovní úvazek dle domluvy,
  • s nástupní tarifní mzdou 18.000 Kč hrubého na celý úvazek,
  • pestrou a smysluplnou práci s benefity organizace v podobě příspěvku organizace na stravné.

Požadujeme: zodpovědný přístup ke svěřenému vozidlu, zkušenosti v rámci dosavadní praxe v řízení osobního automobilu bez nehod, znalost města a okolí, trestní bezúhonnost, komunikativnost, spolehlivost, vstřícnost, flexibilitu.

Náplní práce bude zajišťovat přepravu a dopravu dle pokynů nadřízeného pracovníka, manipulace s materiálem a zbožím, výběr poplatků za poskytované služby.

S ohledem na zaměstnavatele je práce určena a vhodná pro člověka s lehčím zdravotním postižením (OZZ, ČID), které jej ale v popsaných činnostech neomezuje. Zájemci se mohou hlásit u Jiřího Kargera, tel. 736 509 430, email: jednatel@reparto.cz v termínu do 20.9.2018. Součástí přihlášky s popisem dosavadních řidičských zkušeností musí být i profesní životopis.


OSOBNÍ ASISTENT/KA pro denní stacionář OKÝNKO MOHELNICE

17.7.2019 - (JIŽ UKONČENO, OBSAZENO) Charita Zábřeh hledá spolupracovníka na pozici osobní asistent/ka pro denní stacionář Okýnko v Mohelnici. Zaměstnání je na plný 8 hodinový úvazek ve všední dny, bez směnování. Prozatím jde o zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené - minimálně na rok, do 12/2020 i s možností následné návazné nabídky podobné pracovní pozice.
Termín nástupu: září, říjen 2019, případně dle dohody
Pracovní doba: dle provozní doby služby 7,00 – 15,30, v případě konání akcí výjimečně i v odpoledních či večerních hodinách
Výše odměny: měsíční hrubá mzda na plný úvazek je v úrovni cca: 22.500 Kč

Pracovní náplň:
  • Poskytování přímé péče, podpory a pomoci dospělým lidem s mentálním a kombinovaným tělesným postižením při zvládání běžných úkonů (při osobní hygieně, oblékání, přesunech, stravování apod.)
  • Výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti – vedení skupinových nebo individuálních aktivit s uživateli
  • Zajištění kontaktu uživatelů služby se společenským prostředím – doprovod na akce, divadla, kina apod.
  • Vedení dokumentace spojené s poskytováním služby
  • Individuální plánování s uživateli služby
  • Zajištění svozů a rozvozů klientů
  • Účast na pravidelných poradách, supervizích a vzdělávání
Nabízíme:
  • Plný pracovní úvazek
  • Nestereotypní práci v příjemném prostředí
  • Přátelský kolektiv
  • Firemní benefity – příspěvek na stravné, týden dovolené navíc
Kvalifikační a osobní předpoklady:
  • Vzdělání: podle zákona o sociálních službách, tj. minimálně SŠ vzdělání, a absolvovaný akreditovaný kurz pro pracovníky v sociálních službách výhodou
  • Praxe: výhodou zkušenost s dospělými lidmi s mentálním postižením, praxe v osobní asistenci a zkušenost s kompenzačními pomůckami (zejména s invalidním vozíkem), základní znalost alternativní a augmentativní komunikace výhodou.
  • Dovednosti: komunikační dovednosti, poskytovat vhodnou míru podpory, empatie, práce s PC (zápisy, evidence práce apod.), řidičský průkaz sk. B a praxe v řízení motorového vozidla, kreativita, zdravotní způsobilost – zdravotní průkaz pro rozvoz stravy, znalost expresivních terapií výhodou.
  • Osobní vlastnosti: spolehlivost, trpělivost, respekt k druhým lidem, taktnost, schopnost samostatné i týmové práce, fyzická zdatnost (nutná při přesunech uživatelů z invalidních vozíků), odolnost vůči psychické zátěži a stresu, ochota dále se vzdělávat.

V případě zájmu o tuto pozici zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na adresu: Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh nebo e-mail socprac.okynko@charitazabreh.cz do 5.8.2019. V motivačním dopise uveďte, proč chcete pracovat na uvedené pracovní pozici, s uvedenou cílovou skupinou a proč právě v Charitě Zábřeh. Vybraní uchazeči budou na základě vyhodnocení došlých dokumentů pozvání k osobnímu pohovoru.

Bližší informace o obsazovaném místě a pracovních podmínkách podá vedoucí stacionáře, Jana Koberová, DiS., tel.: 736 509 466, email: okynko@charitazabreh.cz, Zámecká 11, 789 85 Mohelnice.


OSOBNÍ ASISTENT/OSOBNÍ ASISTENTKA, PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODLEHČOVACÍCH SLUŽEB

16.1.2019 - (JIŽ UKONČENO, OBSAZENO) CHARITA ZÁBŘEH aktuálně hledá 3 spolupracovnice/spolupracovníky na pozici: terénní osobní asistentka/asistent. Nástup na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouvu) v termínu únor, březen 2019, případně dle dohody. Přijeme také brigádníky na výpomoc na dohodu o provedení práce.

Hledáme člověka, který:
  • má chuť dělat smysluplnou práci a pomáhat lidem se zdravotním postižením dělat běžné, každodenní věci, které by dělali sami, kdyby postižení neměli
  • nebojí se práce v terénu a je ochoten cestovat autem i do přilehlých obcí, kde naši klienti žijí
  • má rád různorodou práci a nevadí mu práce i večer či o víkendu, nebo někdy i v noci (vždy ale po domluvě)
  • nedělá mu problém komunikovat s klienty
  • zvládá pracovat samostatně, nebojí se v terénu sám rozhodnout a zároveň dokáže respektovat pravidla služby a týmovou spolupráci
  • je schopný zvládat i fyzicky náročnější práci (přesuny z lůžka na vozík apod.)
  • je připravený pracovat v souladu s křesťanskými hodnotami a principy
  • je ochotný dál se vzdělávat a schopná nové poznatky využívat v praxi
  • má absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách nebo je připravený si kurz v rámci zaměstnání dodělat

Jeho úkolem bude: poskytovat pomoc a podporu osobám se zdravotním postižením a seniorům v jejich domácnosti. Jedná se o podporu a dopomoc při vykonávání každodenních úkonů (osobní hygiena, oblékání, přesun na vozík, doprovody apod.)

Za to nabízíme:
  • práci na hlavní pracovní poměr - zkrácený 6 hodinový úvazek nástupní hrubá mzda v úrovni cca 17 800 Kč / měsíc ; pro zájemce i DPP
  • profesní rozvoj, možnost seberealizace
  • práci pod supervizí
  • práci, která má smysl
  • pečlivé zaškolení
  • práci v sehraném týmu

Co o této práci říkají jiní:
  • „Už mi neslouží ruce ani nohy, jsem odkázaná na invalidní vozík, jsem šťastná, když ke mně přijde osobní asistentka a můžeme spolu jít nakoupit, jít na procházku, nebo spolu můžeme něco tvořit.“ Klientka služeb Osobní asistence, odlehčovacích služeb
  • „Je to sice práce náročná, ale za ten pocit to stojí. Vím totiž, že můžu někomu pomoci, byť jen v maličkosti, lépe snášet jeho zdravotní omezení a není na to sám.“ Pracovnice střediska Osobní asistence a odlehčovacích služeb

Zájemci mohou zasílat elektronicky nebo písemně strukturovaný životopis a motivační dopis (jaké máte zkušenosti s cílovou skupinou, proč chcete pracovat jako osobní asistent) na adresu: Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh, email: personalni@charitazabreh.cz. Uzávěrka příjmu žádostí je 28. 2. 2019.

Bližší informace o obsazovaném místě a pracovních podmínkách podá Kristýna Haltmarová, DiS., vedoucí Střediska osobní asistence a odlehčovacích služeb Charity Zábřeh, mobil 736 509 439, e-mail: osobni.asistence@charitazabreh.cz


 

Charita

Charita Zábřeh
Žižkova 15
789 01 Zábřeh
tel.: 583 412 587


Vyhledej na webu:


Projekt cestovatelé

Rychlé odkazy
Tříkrálová sbírka
Výroční zpráva
Ples Charity

Aktuality
Připravované akce
Tiskové zprávy

Chtěli jste vědět
Otázky a odpovědi
Zeptejte se nás

Charita Zábřeh
na mapě
Charita Zábřeh na mapě
Charita Zábřeh na mapě ČR